Awake and alive

Vaken tidigt. Såhär i OS-tider går jag upp när Jonald går till jobbet runt 05.45. I och för sig lägger jag mig i soffan och inom en halvtimme kommer jag ha somnat framför random konståkningstävling där jag inte har en aning om vilka som startar eller om en en trippel saltkorv ger några jättepoäng.

Update:
Nu har jag hittat Slovakien-Norge. Viktigt att kolla Sveriges kommande motståndare. Kanske trots allt håller mig vaken. Annars är det något nästan meditativt över namnet Succarello-Aasen. Vi får se hur det här med vakenheten går helt enkelt.
Update 2:
Jävlar vad det blöder i huvudet på en Slovakisk spelare. Checking to the head - men ha för fan på dig hjälmen så att den inte ramlar av innan du träffar isen.
Och Lettland kvitterar till 2-2 mot Tjeckien. Blir ingen sömn.
/ jOnaS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0