I Italia.. Ar Nino

Resekuriosa(hittills):

En tjej pastar att vi aker anglok! Pa sparet mellan Jonkoping-Nassjo
Jag star bakom Annelie Rydé pa Nassjo station
Jag bodde pa Hilton hotell pa Kastrup. Det fanns bade skoputs och badrockar, men jag ar lite besviken pa att Paris tydligen inte erbjuder en natt i henne pa alla Hiltons.
Jag sag en kille som var lik Joseph Elanga (Pa hans cv finns: kor sonder bilar, misshandlar tjejer, spelar fotboll). Det var inte han (och nej alla morkhyade ar inte lika varandra(okej lite(kanske)))
Jag dor inte en horribel dod nar jag flyger flygplan
Jag blev inte uppaten av en haj nar jag badade
Det finns bade motionsspar och gratisgym dar jag bor. Ingetdera kommer bli utnyttjat
Jag at igar Lasagne all'Emiliana igar. Det var vanlig lasange. Var reklamerar jag?

For ovrigt anser jag att medelhavet ar battre an bade bottenviken och overkalix.

// Rese-Salen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0