Dagarna flyter på

Idag (och igår också för den delen) skriver Jonas hemtenta så om ni undrar varför vi inte bloggat lika frekvent som annars i helgen så vet ni nu.
Det har nått mina öron att verkstan på sistone sjunkit i klass (på sistone=1 år sen ungefär) och vi ber om ursäkt. Det har även nåt mina öron att ingen längre har verkstan som favoritblogg, vilket är sorgligt men lite talande för hur oerhört mycket skribenternas liv inte längre kretsar kring vad som en gång var Jönköpings i särklass roligaste blogg.

Iallafall.. I förrgår fick jag hem ett paket, och eftersom en serie bilder alltid är uppskattat så kommer här en serie bilder:



Sammafattningen bilder:
En inslagen gul ipod var för jävla svår att komma åt i sitt lilla paket.
Ett paket var enklare, även om jag måste erkänna att jag hade vissa problem.
Slutsats:
Sluta ta sönder ipods så slipper du öppna jobbiga aket

(Hehe, pissa i snön och ta en bild..)

// Sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0