Sälens morgon

Sälen brukar klaga på sin bärbara dator (som iofs är botten av botten) men den är ingenting jämfört med den stationära som står på hans rum och dammar loss.

I cirka 45 minuter har jag försökt få igång den, ibland visas bara intel pentium på skärmen, ibland kommer man längre och får se windows poppa upp. Ibland kommer man till och med till skrivbordet. Väl där funkar varken mus, tangentbord eller fjärruppkoppling och Sälen blir mer och mer arg.

Det brukar hjälpa att "slå" igång den. Helt ärligt, fråga min bror som har en exakt lika dan och som också han började få dem här problemen direkt efter att man köpt ut skiten från kommunen. Det måste ju finnas fler där ute som leasat via dem jävlarna (kommunen) och fått en meltdown inprogrammerad 1 vecka efter den köps ut. Ska jag ringa Plus eller??
Ja detta "stycke" var ju menat att handla om hur det hjälper att slå igång den fucking datorn (oftast) men ni får hålla till godo med vad Sälen skrev och känna hans frustration sippra igenom istället



Hur fan ska jag kunna kolla Weeds på teven om fjärruppkopplingen inte funkar? Jävla bajs

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom har nog satt det i system kommunjävlarna. Min gjorde exakt samma sak...

2009-09-17 @ 22:10:01
Postat av: Anonym

dom har nog satt det i system kommunjävlarna. Min gjorde exakt samma sak...

2009-09-17 @ 22:11:05
Postat av: camme

inte kommunen va? skit samma, jag tycker det är märkligt.

2009-09-18 @ 13:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0