Sälen är arg

Medans Jonas har besiktigat bilen (nej, självklart gick den inte igenom) så har Sälen tydligen livsångest på grund av oförmögenhet att få igång en dator:

Saelen | säger:
åååh, då missade jag ett samtal
faan vad jag kämpar med den jävla datorn
tiltar sönder mitt liv
Jonas | säger:
hehe.. försökt formatera skiten eller?
Saelen | säger:
neeej,
Jonas |  säger:
hehe
Saelen | säger:
jag satsar på externa harddriwes
men frågan är när dem kommer hem
Jonas | säger:
beställt alltså?
Saelen | säger:
i min tanke har jag det
inte pratiskt sett
Jonas | säger:
haha
tomtar runt
Saelen | säger:
Jag har slagit den jvla datorn som faaan
men den lyder mig inte ändå
det värsta va innan, när jag kom in till skrivbordet och hann surfa i 1 minut
höll på att skriva inlogg till torrentleech, eeeuuuuh sa det och datorn startade om
Jonas |  säger:
haha

/ Jonas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0