Att se på fotboll med flickor

Lödagens festande inleddes med Manchester United - Arsenal framför tv:n. Tosse var taggad och när jag dök upp så hade Arsenal tagit ledningen med 1-0 genom en liten ryss. Tyvärr så stal United 3 poäng som vanligt med hjälp av domaren.

Vi var några stycken som tittade på detta spektakel. Bland annat några av det motsatta könet. Följande samtal uspelade sig mellan Hampus och en flicka. Vi kan kalla hennes Nicole, för det är så hon heter.

Nicole: Alltå Arsenal kommer väl från London? Det vet jag!
Hampus: Mhm...
Nicole: Men det gör väl Manchester United också?

Jonas (som lyssnat på samtalet) tänkte: Men dra åt helvetes jävlar fan i helvete och lite fan. Smart där.

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Nicole

Haha. det här kommer förfölja mig hel livet.. Alla andra as smarta saker jag sa då..? Dom tar du inte med. neeeeeedå. Dumma långa Jonas.

2009-09-02 @ 14:44:54
URL: http://nicoliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0