Tomteverkstan turns gay at night?

Nattliga konversationer brukar alltid gå till överdrift. Särskilt om pokerspelandet har gått sådär och man är lite trött. Här bjuder jag på 3 konversationer på Facebook/Msn som man kan tycka aldrig borde ha yppats:


01:10 Sälen
hej ska vi pussas?

01:10 Jonas
jaaa

01:10 Sälen
på penis?

01:10 Jonas
mm, med insidan av min kind

----------------------------------------------


Saelen | säger:
hehe varför tjurar Jonas för tossemoss?

Tosse säger:
vettefan va de e me han

Saelen | säger:
nåt i cg?

Tosse säger:
nee ingen aning...jag fnissar åt honom

Saelen | säger:
hehe jag masturberar till en bild på honom

Tosse säger:
hejdå

Tosse har lämnat konversationen.

Saelen | säger:
hehe det var skojsamt

----------------------------------------------


Jonas | säger:
bra inlägg må jag säga

Saelen | säger:
det värmer när det kommer från dig

Jonas | säger:
det var otroligt heterosexuellt sagt

Saelen | säger:
jag är heterosexuell

jag vill vara heterosexuell med dig


/ Jonass


Kommentarer
Postat av: Sälen

haha, otroligt roligt

2009-10-08 @ 14:44:47
Postat av: Sälen

Lätt topp 3 roligaste inlägg nånsin

2009-10-08 @ 14:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0