Kort anmärkning

Fyfaaan vad det finns små saker man stör sig på som fan, så in i helvete irriterande.

Inga exempel ges.

Okej ett hypotetiskt då.
På Facebook finns en tjej som gick i min gymnasieklass, såhär ser hennes statusar ut:

"Vill aldrig leva utan dej! ♥"
"Hemma igen! Och mätt dessutom! Nu blir det söndagsmys med den bästa, the one and only! Jag älskar dej Erik! ♥ ♥ "
"Storhandlade på ICA vid halv nio! Och nu har vi ätit frukost, färska frallor idag med :) Idag åker vi mot Jönköping och Råslätt! Men innan det blir det myyyys! ♥"
"Idag har jag en underbar dag med älskling! Nu är frågan hur kvällen avslutas.. Men jag älskar dej så, jag har aldrig ens kunnat tänka mej att nånsin bli så här lycklig! ♥ ♥"

Ser ni? Ser ni? Så fruktansvärt irriterande!
Och det finns så många mer grejer jag stör mig på. Dock tänker jag inte dra igång nån diskussion med någon läsare. Dem har en tendens att gadda ihop sig. Men ni vet vad ni gör.Eller vet ni det? Jaja, sluta med det iallafall. Å andra sidan kanske jag får bli den som upplyser framöver, men risken är att irritationen mot mig växer sig alltför stark då. Och folk måste välja sida osv. Äsch, skit samma

Ni som har sett How I met your mother vet att man borde hålla tyst med irriterande småsaker folk håller på med. Am I right? Am I right?

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Mia

Annars är du ju expert på att påpeka små fel som folk gör enligt dig? Men håller med. Kärleksliskäckelsnusknussinuss borde vara olagligt. Finns inget som får mig att vilja spy mer.

2009-10-14 @ 14:55:16
Postat av: linnea

aaaah, tror nån är lite avundsjuk...

2009-10-14 @ 15:26:03
URL: http://www.metrobloggen.se/fiskbloggen
Postat av: Hjalmar

Jag är med dig Sälen!!

2009-10-14 @ 16:23:06
Postat av: Nicole

Jag tycker vi ska hänga ut personen här i tomteverkstan så folk lär sig en läxa!

2009-10-14 @ 16:41:14
URL: http://nicoliis.blogg.se/
Postat av: Sälen

Klart ni är med mig! Universala sanningar som Sälen avslöjar.



Mörten du får sluta leta fel på mig och acceptera mig som den sanningssökare jag är

2009-10-14 @ 16:41:24
Postat av: Stefan

AAAmen to that!! Hata lyckliga människor. Bitter ska man va!



Appropå Facebookstatusar så stör jag mig på:



1. Folk som skriver ut halva sin dag som status "Jobbat idag. Sen hem å laga mat. Duschat. Gick på toa kl 17. Tittar på TV nu. Sen ska jag borsta tänderna. Sova å sen upp kl 06 och gå till jobbet."



2. Alla jävla sär skrivningar folk ägnar sig åt. Sverige anno 2009 = 50% analfabeter.

2009-10-14 @ 17:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0