Genom indirekt request

Jag ska försöka kompellera en guide till att ha otråkigt när man bara ligger hemma.

Först och främst ska ingen skämmas över att bara ligga hemma, att vara "sjuk", "arbetslös" eller "vara lat" är ingenting man kan rå för.

Bästa tips för att ha otråkigt:

-För det första måste du sova väldigt länge på morgonen, ingenting skoj händer då. Absolut ingenting, undvik alltså att gå upp före 12

-You do not talk about fight club

-Ni som inte laddar ner får det svårt att ha otråkigt. Finns så sjukt mkt bra filmer och serier som bara är ett (nåja) klick bort och som kan underhålla många långa timmar

-Tv-spel! Behöver jag skriva mer? Finns helt otroligt sjukt många bra spel, och för varje månad blir dem fler och fler! Fakta: För varje människa på jorden finns det 1.2 uppfunna spel

-Ta upp en onyttig vana. Börja springa, snusa, röka skaffa hund! Vafan som helst som tar bort fokus från långa sega timmar

-You do not! talk! about fight club

-Titta mkt på tv. Den kallas inte dumburken för att den fördummar utan för att det är dumt att inte använda den, gärna dygnet runt

-Ta Antibiotika, sluta gnäll och gå tillbaka till Skolan already.. Slacker-Mört

// Sälen

Kommentarer
Postat av: linnea

Tack! Jag tar till mig... och laddar ner fight club. Haha. Kanske.

2009-11-05 @ 13:33:52
URL: http://www.metrobloggen.se/fiskbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0