Visst känns det fint att va vid liv, en dag till

Jag gick och la mig för 2 timmar sen. Vad jag gjort sedan dess skulle jag aldrig kunna förklara

Smög dock runt lite på Wagners blogg, hon har tydligen kärleksbeskymmer. Inte fan är jag inblandad heller för den delen så man kan säga att vi båda har kärleksbekymmer.. eller? Bara Jonas som det går på räls för

Hehe. Nemen, det går som tåget..

Virre listar upp den ena jämförelsen efter den andra:

Killar är som körsbär, omogna eller alldeles för gamla..
Killar är som äpplen, ju mognare desto bättre!

Vafan, är inte omogen the shit? Vi är på olika sidor i livet min kära Veronica

// Sälen


Kommentarer
Postat av: Stefan

För det är ju rätt moget att sitta å skriva fjortisuttryck på sin blogg. El Sälo du behöver nog inte oroa dig, hon är kvar på den omogna sidan ännu så bara att köra på. Skriv en lapp till henne å fråga chans så är du hemma.

2009-05-11 @ 11:03:59
Postat av: Sälen

Du har rätt som vanligt gammelman

2009-05-11 @ 14:12:36
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0