Slökollar tv

Slökollat tv ikväll och just nu är det hoogey som gäller. Trist med dem långa pauserna som körs i mitten och alltså får jag kolla runt på nätet för att underhålla mig själv (helt utan snuskiga intentioner) och kommer till slut in på Veronica Wagners blogg (okej, kanske inte heelt utan snuskiga intentioner).
Hon har spelat in en reklamfilm och (vafan de senaste parenteserna låter helt fel, jag gillar henne asså. INGET annat.. snuskjonas) den visas här:


Hon ska vara med i fråga Olle på onsdag, då bänkar sig Sälen.

För att se sin framtida fru på tv såklart.

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Veronica Wagner

kan du sluta följa efter mig, sälen!

2009-05-18 @ 15:53:46
Postat av: Veronica Wagner

Sluta följa efter mig, sälen!

2009-05-18 @ 16:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0