Så mycket står på spel

Ikväll möts alltså Chelsea och Barcelona i sandlådan som kallas stamford bridge

Citat om matchen:

"United mot Barça skulle vara en drömfinal"

"På frågan om "Kan något lag hota United i finalen?"
Ja, Barcelona (66.8 %)Alternativ ALT1
Ja, Chelsea (10.4 %)Alternativ ALT2
Nej (22.8 %)Alternativ ALT3

"Det vore tjänstefel att tro på Chelsea"

"Hoppas att det bästa laget (barca) går vidare"

Mitt kära chelsea är alltså nederlagstippar utav bara helvete. Förtjänar dem det? Nej, är vi inte båda i semifinal månne? Nollade vi inte Barca senast? Är verkligen en match mot Real något att värdesätta med tanke på vilken kross samma Real åkte på mot Pool? Samma Pool som Chelsea slog ut (och var bättre än)?

Skulle dock Chell åka ur kan jag ta det, men jag kommer säkert hånas hårt då jag hånade Arsefans igår. Fick en vis kommentar av hjalman: "Det kändes säkert bra att hånas i nuet, men du kanske får äta upp det ikväll"

Ikväll ber jag för att droggen och lamps ska göra några pytsar så vi kan få revanch för straffdebaklet i förra årets CL-final mot just united. I år halkar du inte terry!



// Sälen

Kommentarer
Postat av: A

BAAAAAAAARCELONA :D !

2009-05-06 @ 15:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0