Jag vaknade också

Men grejen när jag vaknar är att ansiktets sperma (som Jonas så äckligt refererar till), mitt snor, har gjort mig oförmögen att andas med näsan och istället vaknar jag upp med en saharaöken i munnen. Torr, torrare, ännu mer än torrast.

Tänkte ungefär för en vecka sen, "Fan, pollen verkar inte vara så farligt i år. Snart Maj ju!". Efter att ha tänkt den tanken släppte min kropp garden och nu snyter jag mig lika ofta, i tid räknat, som jag ligger nånstans med en laptop på magen. En heeel del alltså

Jag blir segare än jag brukar vara, vilket alla då förstår är väldigt seg och jag kan inte annat än undra om världen vore en bättre plats om växter inte fanns? Slippa pollen och växthuseffekten i ett slag? ska vi trycka t-shirts du och jag?

// Snor-Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0