Fejk-Jonas sjunger ut

Idag var jag ut och spatserade gågatorna ner ackompanjerad av min hund, Non-existing-Joppe. Jag hade med min ipod och svängde glatt inombords men med ett ansikte av sten utåt när jag hälsade med en liten lätt nick och ett framkrystat hej på eventuella människor som jag har haft (o)turen att lära känna lite halvt efter 23 år.

Idag vill jag bara fatta mig kort och jag skriver bara för att ryktena ska ta slut någon gång. Den så förträffliga Sälen skrev för någon månad sen att detta inte är en singelblogg längre. För er som missade det så skriver jag det igen:

Detta är ingen singenblogg längre. Jag och F-K S kilar numera stadigt, och om ni inte får tag på mig på dagarna så beror det på att vi är ute och shoppar weddingrings.

Ojdå Fejk-Jonas, jag måste kapa lite här. Jag vill påminna om att du representerar åsikter som inte kommer från varken Sälen eller Jonas. Därmed inte sagt att du och Jonas inte lever identiska liv, därmed inte heller sagt att ni gör det.
Och vem kan F-K S vara? eftersom du lever i en fakead värld borde F stå för Fejk? I övrigt kan jag för mitt liv inte komma på vem som K S kan syfta på

// Sälen

Vad trött man blir på Sälens (Fejk-Jonas) förmåga att tomta runt. Känner att det här inlägget tvunget måste kapas. Sälen får för sig saker som inte stämmer. Det här är en singelblogg. Lita på...

/ Jonas (Den riktiga)

/// Fejk-Jonas

Kommentarer
Postat av: boojl

raderar ni kommentarer? typisk bloggnazism!

2009-05-27 @ 12:36:31
Postat av: Jonas

Måste ha blivit något fel, vi ber om ursäkt för detta men troligtvis kommer detta fel att inträffa lite titt som tätt i frammtiden också.

2009-05-27 @ 14:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0