Ensam

Så fort jag skrev ordet ensam kommer till min förtvivlan och förtret "I´m mr lonelyyy" med Akon upp i huvet.

Det var dock inte skälet till att jag började skriva det här inlägget, men efter ett par rader insåg jag att jag hade tagit mig vatten över huvet och tänker inte rabla på om min syn på ämnet som rubriken föranleder.
Faktiskt kommer jag inte ens ihåg vad det var förutom det som jag inte skrev som jag skulle skriva..

Hmm, nu kom jag på det litegrann. Jag skulle nämligen påpeka att Jonas har gått och lagt sig och därmed är jag alldeles ensam på msn. Märkligt eftersom klockan bara är 3..

Kollade på bio idag med Pusen in ho samt Richie ho(som f.ö. hade en rolig gångstil eftersom han sträckt sig dagen före, han hade nämligen sprungit 15 meter). Änglar och demoner stog på schemat, och när jag hade hämtat ut biljetter träffade jag en msn-kompis som jag inte sett live på år och dar. Jag frågade vad hon gjorde där (i kön in till Änglar och Demoner biografen). Sen kände jag mig dum, hon konstaterade att jag odlat skägg (2a gången på 5 minuter som nån påpekade det f.ö.) och vi skildes åt.

Jag och Pusen in ho delade på en guldmeny eller max eller vafan skiten hette, 2 stora color samt jättekassen med popcorn. När filmen var slut hade jag hälften kvar och var tvungen att visa Richie ho vad Sälar gör med resterande popcorn.. Slänger i nån papperskorg? nej. Låter den bara stå? nej. Tar med hem? nej. Man häller ut skiten på sin plats så städtanter och städgubbar får städa upp skiten, precis som dem är anställda att göra

Fan det här blev ju ett långt inlägg ändå, vi avslutar med en suddig bild på Pusen in ho i färd med att köpa en 1-kilos godispåse på Vip:


// Sälen

Kommentarer
Postat av: Richie-O

Meningen var att jag skulle springa 100 meter, men det blev inte riktigt så långt. Däremot sprang jag det DUBBLA mot vad du skrev i ditt inlägg, SEN gick det åt helvete...

2009-05-14 @ 18:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0