Dagen som gått

Inte varit så aktiv i bloggosfären idag. Bortamatch som tagit halva dagen. Bussresan tillbringades med att kolla ifatt lite tv-serier. House börjar bli bra igen minsann. Sedan nykter på förfest med lite lagkompisar. När jag kört in dem till stan begav jag mig till lite udda människor som också dem umgicks med hjälp av alkohol:


Två av nötterna som ville fotograferas.

Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta. Jag och Tosse satt mestadels skrattande men samtidigt skakandes på huvudet när "Onkel Konkel - Små Strålar Av Sperma" och liknande hits spelades upp en efter en.

Sen kom, som alltid när jag är med, en av Eddie Meduzas låtar som handlar om en kvinna med samma namn som "hon den där som fött mig".  Alltid lika roligt att höra, "Jooonas! Han sjunger om din mamma!"

Tryck på "PLAY" på egen risk. White trash och raggar-dimma kommer lägga sig tungt över ditt sinne efter en lyssning och inte skingras i första taget.



/ Jonas

Kommentarer
Postat av: tomöö

hahahaha high class white trash=P

2009-05-18 @ 15:46:49
Postat av: Jonas

Motsägelsefullt, kan white trash vara high class?

2009-05-19 @ 14:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0