Aus-update

Axel hörde av sig för ett tag sedan. Klockan var 05.00 i Australien och Axel ville berätta att han varit med i en öl-reklamfilm. Jag förstod inte så mycket men han babblade på om någon get och att han helt plötsligt hade gått från statist till biroll i reklamen. Återstår att se om han blir kändis alltså.

Annars är Axel sig lik. Vi pratade lite om poker och följande diskussion tar fart:

Axel: Dansken, får jag låna lite cash av dig när man kommer hem eller?
Jonas: Jo, det ska vi kanske kunna ordna. Vad behöver du pengar till?
Axel: Det är ju Britney Spears-konsert i sommar! Kostar fan 8-900!
Jonas: Är du dum i huvudet? Trofan inte att du får låna pengar till sån skit.
Axel: Men hon är ju så jävla het. Då måste man vara där elli?
Jonas: Vem ska du gå med?
Axel: Det är ingen som vill gå med mig på Brittan ju...
Jonas: Nej, där ser du!

/ Jonas


Kommentarer
Postat av: Affe

Om Jonas lovar att sluta ligga med sin fd. klasskompis så hänger jag med på Brittan!

2009-05-05 @ 01:02:14
URL: http://stefanochaffe.blogg.se/
Postat av: Sälen

Hehe.. Jonas hälsar "ALDRIIIIG!!!"

2009-05-05 @ 01:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0