Random ordbajsning om dagen

Då blir jag tvingad till att skriva inlägg trots att jag inte kan komma på något att skriva eller att det inte har hänt något intressant i mitt patetiska ursäkt till liv.

idag har jag i alla fall lyckats besöka kära systembolaget. Sen impulsköpte jag en vårjacka för att jag var förbannad över att det inte fanns några fina t-shirts. Dags att länsa pokerkontot igen alltså. Men jag har en ny vårjacka och på vägen hem började det snöa.

Nu ska jag tejpa på en födelsedagspresent till Boojl. Det låter lika illa som det är men han blir förhoppningsvis glad över min kreation.

UTMANINGEN

Jonas´s resultat Dag 5
+ 249       (+1293)

Sälens resultat Dag 5
- 842    (+1811)

/ Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0