Konversation på svenska spel

En kille loosar med QQ mot AK all in preflop, han blir förbannad och måste skriva av sig:

Såhär lät det ord för ord:
utdragen varje gång
sjukt
all in innan floppen utan par
..
300 jävla spänn åt helvete
kunde köpt en tröja för dem pengarna
Vem fan går all in innan floppen utan par???
blir bara så leds
kunde "myst" med frugan nu om ni fattar
trodde verkligen att saker och ting skulle gå annorlunda
men nej då
man blir utdragen som vanligt
av en pajas som trycker på knappar
Och stoppar in pengar utan ens ett par??
Jag menar
Tänk att få sakta kyssa min fru i nacken
nerimot axlarna
Försiktigt ta av henne BH:n
Se hennes svullna bröstvårtor
Jag börjar smeka henne, och hon stönar
Hon lägger sig på rygg i sängen, trånar
Hon visar mig med handen var och hur hon vill ha det
Inanför trosorona
se hennes erigerade kön

Så kan det gå när man spelar poker och måste avreagera sig, Jonas vill göra klart att det inte är han som skrivit allt här ovan

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Stefan

"se hennes erigerade kön" - hmm det ger vissa störande bilder i mitt huvud.

2009-03-31 @ 17:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0