Inatt jag drömde

Redogörande för drömmen:

Det hela börjar som en skidsändning, man visar favoriten i slowmotion. En favorit som idag är Lukas Bauer som kommer uppåkande ur gropen (som återfinns i lången på dust2(cs)). 
Nu börjar loppet (det är en sprintbana uppenbarligen) och Baur tar ledningen direkt medan en italienare åker baklänges inledningsvis. Italienaren hamnar givetvis efter och ramlar dessutom i en backe, och när han ska komma upp har han en likkista fastspänd istället för skidor. Likkistar måste peka rakt fram annars går det inte staka framåt tydligen.

Nu förvandlas iallafall Lukas Bauer till Jonas och på liknande vis förvandlas italienaren till Sälen.

Efter som jag ligger försöker jag ta små genvägar (istället för att köraöver krönet på backen och ner på andra sidan försöekr jag plöja igenom lite skog) men det visar sig bara vara senvägar.
Kommer iallafall nästan inpå dem 4 därframma med Jonas i täten när vi kommer till ett litet hopp i backen. Hoppet leder alltså fram till en rodel-bana.. Jonas och dem 4 andra klarar givetvis den galant medan Sälen åker ur i första sväng och ramlar ner i snön nedanför.

Sälen får stopp på sig själv precis innan massa grönt vatten som går i kanaler, Jonas anländer dit efter att ha finishat rodel-banan och försöker putta i Sälen för: "akta så du inte skrämmer iväg pingvinerna", medan Sälen bara säger om och om igen: "krokodiler, krokodiler".

Samtidigt tittar båda upp mot början av rodelbanan där en gammal kompis till oss (mer till Sälen) kommer åkande och han har ingen fart alls i början av banan, efter honom kommer en skrattande häst och slänger sig i banan i 100 km/timmen.

Snipp snapp S

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Ralle

Nån har visst spelar för mycket Diddy Kong Racing och Mario Kart i sina dar..;) Synd att du alltid förlorar mot mig bara.. hehe

2009-03-24 @ 13:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0