Arbete och sånt

Följande konvesation ägde rum under natten på msn. Jag hade precis berättat att jag råkade vinna en liten turnering och Sälen och Tosse verkar inte uppskatta det. Lite pokersnack som är borttaget som ändå inte lär förstås.

Tosse säger:

fan va sick

jävla klonkare

Jonna vill ha pengar av dej nu Jonte

Saelen säger:

hur kan jag tävla mot dig jonas? jag hade inte ens chans från början mot livsklonken

Jonas | säger:

hon har ju inte utfört några tjänster?

Saelen säger:

jag semidör

Tosse säger:

säg tid och plats säger hon

Jonas | säger:

tror hon är för dyr, jag är van vid Lidl

Tosse säger:

aa lidl hororna är fina

Jonas | såja säger:

klonka nu då tosse så du kan betala dina skulder... sick att du får jonna på krita

Tosse säger:

Såja

Jonas | såja säger:

såja

Tosse säger:

ft nuu

Jonas | såja säger:

seeer

Tosse säger:

kan man få klonka nån gååång?

Jonas säger:

bubban?!! min livsklonk kan bero på att jag har fyrfärgskorten... har du dom?

Tosse säger:

haha tomte

Saelen säger:

jag är ledsen över min otur, inte fan har jag tur i kärlek heller

Tosse säger:

fan va du gnäller

Saelen säger:

var är the good side av det där myntet?

Tosse säger:

du behöver ju inte ens jobba!!

bara glider ju

Jonas säger:

vem fan har tur i kärlek då?

Saelen säger:

nej, men du har ju tur så in i helvete i spel?

du vet talessättet?

jag simmar mellan båtarna och ingenstans räcks det ut en paddel till mig

Tosse säger:

du har tur som fan i spel med? annars va du ju tvungen att jobba

Saelen säger:

nope

Jonas säger:

ger gärna bort min livsklonk... men du har ju ingen kärlek att byta med juuu

Saelen säger:

nope

Jonas säger:

Jonna för fan ge oss lite löööööv!

Saelen säger:

jag är denna världens mest förfördelade person

Jonas säger:

jag ler

Tosse säger:

du är ju dum i huvudet

du lever ju på poker

och gnäller om otur

Resultat i utmaningen måndag:

Sälen -418
Totalt: +3336

Jonas +2267
Totalt: +4389


Kommentarer
Postat av: axwell

antligen uppdaterat min lodiga blogg :D. Livet leker i melbourne >D lirat lite poker pa crown i sondags. Gick inget vidare men gick plus i blackjack iaf >D

2009-03-17 @ 05:01:25
URL: http://axemanelli.blogspot.com
Postat av: Jonna

Behöver jag säga att ni är lite dumma i huvudet? Njae...

2009-03-17 @ 12:23:00
URL: http://jonelin.blogg.se/
Postat av: Stefan

Med den klonken så är det du som betalar maten idag.

2009-03-17 @ 12:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0