Äcklad

Klockan 20.03 satte jag på kanal 5. Det var dagens största misstag. Linda Rosing. Fy fan. Jag har ju för helvete tänkt att äta kvällsmat!

Jag återfinns resten av kvällen i fosterställning under täcket tänkandes på tjejer med iaf en liten gnutta intelligens och som inte ser ut som flensost i ansiktet.

Jag tänkte slänga upp en bild på fanskapet men vill inte äckla er också.

Tack för mig.

Det är alltså därför jag alltid missar Den rätte för Rosing, jag tränar dåå. Då får man ladda hem istället

// Sälen

/ Jonas


Kommentarer
Postat av: Camme

Skojar du? det är ju otroligt bra. oh jäkla jäkla vad jag redan längtar till nästa vecka för då är det final.

2009-03-25 @ 08:19:59
Postat av: Jonas

Du behöver inte se skiten Camme... Jag kom över det här på en blogg:



"Hugo är från samma hemstad som bobby som är med i juryn i programmet. Bobby och Hugo känner varandra (enligt vad jag läst är hugo bisexuell) och de har gjort ett avtal om att han ska bli vald av linda för att hon ska komma ur det här utan kontraktsbrott på ett smidigt sätt. Så att ingen ska misstänka något. Hon har redan en pojkvän och kommer då inte välja någon annan men hugo är bara med på det från lindas sida som täckmantel."

2009-03-25 @ 10:15:16
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/
Postat av: Camme

Han är väl för söt den där Hugo. Hoppas hon väljer honom.

2009-03-25 @ 10:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0