Somnade 4

Stängde av tv:n efter södra parkens slut på fyran igårkväll, klockan 4...

Klockan 10.09 ringer mobilen, det är ralle, och det meddelas: "Om 30 minuter ska du hjälpa mig bära 300 kilo kakel, var beredd". Jag tror att jag aldrig har vaknat på ett sämre sätt

Ikväll blir det att kolla på 2 avsnitt av Hillsan, tyvärr är det tydligen Laurens sista 2 avsnitt i serien innan hon ersätts av Kirsten (som ni alla vet dateade hon Brody innan Lauren, samt introducerade Heidi för Spencer!) i några extra sk. bonusepisoder.  

Som tur är har vi redan en spin-off med Whitney i the city, och enligt ryktena kommer även Audrina försöka göra en "Joey"

    Whitney              Audrina

Mao är vi räddade för en tid framåt, även om saknaden av Laurens visdom kommer vara stor:

Sa jag att Lauren inte gillade Kristin?

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Stefan

du är en skam för den manliga rasen som kollar på den där skiten!!

2009-06-03 @ 20:17:57
Postat av: linnea

haha härligt ärligt

2009-06-03 @ 20:51:00
URL: http://www.metrobloggen.se/fiskbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0