Sommarlov

Sista sommarlovet i livet börjar just precis nu! C-uppsatsen verkar bli godkänd. Jag kommer sakna akademisk kvart, lunch till frukost och inte så jättemycket mer.

Nu börjar sommarjobbet. Press att gå plus har man nu för första gången i livet för att inte bankrullen ska sina. Återstår att se hur det går. Sammanfattningsvis kommer mitt liv i några veckor att se ut  som Sälens. Jag kommer vara en smartare version av Sälen.

Nu bär det av upp till Jönköping för träning och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Pilla lite navel, klia lite pung och kanske ta en tupplur? Som Sälen fast snygg.

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Stefan

Så inget mer kommer du sakna?? vafan!! Å klia lite navel kan du göra först när du klippt av navelsträngen.

2009-06-04 @ 15:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0