Ett fyllevad

I lördags var jag lite full. När jag är lite full gör jag dumma saker. Lördagens dumma sak bestod i att jag proklamerade min skicklighet på straffturneringar i fotboll. I min närhet befann en lagkamrat som påstod sig kunna vinna över mig. En lite full Jonas ville såklart blanda in pengar i det hela. Överenskommelsen var följande:

Efter tisdagens träning ska det avgöras. 5 straffar skjuts, 5 straffar försöker räddas. Är det lika vid 5 straffar så blir det en förlängningsstraff tills man kan skilja de tävlande åt.

Tävlingen innefattar en viss summa pengar. Det är inte jättemycket pengar, men det är helt klart så att det svider lite om man nu skulle förlora. Dessutom är äran värd minst lika mycket, om inte mer.

Wish me luck. Återkommer med resultat.

/ Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0