Erkännande!

Sälen erkänner att jag är smartast! Eftersom det är svårt att utläsa ironi i text så får vi anta att han är allvarligt som en rödbeta.

Sälen klenar om att hans hand är bruten. Jag fick historien återberättad. Sälen fick en jättehård fotboll på handen på träningen. Tydligen var det storlek 5 på bollen så Sälen blev livrädd och anser nu att ont i handen = bruten hand.

Jag gnäller på honom och följande konversation utspelar sig på msn:

Saelen | Bruten hand säger:

nääääeee

då är sommarlovs-jonas pardonlös

Jonas | säger:

då finner jag livet ganska njutsamt just nu

me på löpet imorn btw?

Saelen | Bruten hand säger:

dååå är du välkommen

har du tejp så att jag kan tejpa foten eller?

Jonas | säger:

nope

klenar du fortfarande alltså?

Saelen | Bruten hand säger:

mm, kan ju inte ens trääna

Jonas | säger:

men du tränade ju idag? det är förresten bra att springa på det om man inte överbelastar

Saelen | Bruten hand säger:

mm, men jag bara står och trixar lite till 5

asså? men det är ju dygnet runtsvullet sen 3 veckor tillbaka

Jonas | säger:

du skulle ju haft tryck på det direkt sa jag ju... då sa du nåt i stil med "orka tryck"

det är din egen dumhet som kommer tillbaka och biter dig i sketan

Saelen | Bruten hand säger:

meeen, det hände ju för 3 veckor seeeen

i sommeeen då var itne du dääär

Jonas | säger:

men jag sa det efteråt... och då var du tamejfan likgiltig inför vad som komma skulle

min fotled är fortfarande större än den andra

Saelen | Bruten hand säger:

jaa okej, då är smaart och jag duum

duuu

/ Jonas


Kommentarer
Postat av: Boojl

Låter som en uppenbart fejkar konversation. Skäms Jonas

2009-06-05 @ 00:29:06
Postat av: boojl

vill man vara oärlig och stjäla mitt namn och skriva inlägg så gör det rätt!! Jag stavar´med lilla "b", en jävla skillnad

2009-06-05 @ 11:06:56
Postat av: Jonas

IP:numret pekar på Sälen.. Han trodde nämligen att jag fejkad "Anonym" i inlägget under. Så var dock inte fallet

2009-06-05 @ 12:11:35
Postat av: Sälen

Jag är lika oskyldig som OJ va, och han friades ju!

2009-06-05 @ 12:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0