Blekt

Ett sånt där inlägg som skrivs för att någonting ska skrivas är vad ni läser just precis nu.

Sälen har rymt till Smögen.

Själv ska jag till Växjö och sparka boll. Sista matchen innan sommaruppehållet. Således finns det ingen bakom tangenterna i helgen och kanske är det lika bra då statistiken på grund av vädret inte är i närheten av bloggens fornstora glansdagar.

Jag lämnar er med lite information:

En vän som nämns här på bloggen titt som tätt påstår att "20% av alla 18-35 åriga tjejer i Sverige har blekt analen.".

Han tror det på allvar. Hur många finns det i målgruppen tjejer 18-35 år? 1 000 000? Kansken för många. 500 000? Isåfall går det runt 100 000 blekta analer i vårt avlånga land. För att inte tala om alla blekta utanför målgruppen. Bra business banne mig. Jag ska nog starta analblekningsfirma. Jonas analblekning ska den heta. Eller kanske Anal Bleach by Jonas låter mer professionellt och internationellt?  Varför har jag inte tänkt på det här innan?

/ Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0