Vilse i pannkakan

Idag var det åter dags att springa en sväng till Ekhagen igen och idag visste jag vilken väg jag skulle ta så att 11,5 inte skulle bli 11,5+.

Det fungerade sådär.

Efter ungefär 7 km valde jag att ta vänster där man borde tagit höger. Där jag visste att man skulle ta höger!

"Den vänstra vägen tar säkert av åt höger senare" tänkte jag. Problemet var bara att den vägen gick ungefär 2-3 km och svängde inte av ens lite åt höger. Strömsbergs naturreservat lät farligt nära Ljungarum. Till er som inte känner till terrängen så är Ljungarum helt åt helvete. Tillslut kom jag i alla fall ut ur skogen och försökte lokalisera var i helvete jag hamnat och visst fan var jag i Ljungarum. Närmare bestämt i närheten av EJFA (eller vad det heter nu förtiden), så via Eurostop, Ryhov och A6 hamnade jag tillslut på Ekhagen.

Roligt.

Jag ska aldrig springa mer i livet.

Dessutom ser man att Sälen loggar in på msn nu... Han har nog också sprungit.

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: boojl

har gjort exakt samma misstag. dock cyklade jag den gången

2009-07-01 @ 15:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0