Beroende

Min mor som är en trogen läsare av bloggen är också både beroende av och usel på Facebook-spel. Mer beroende än usel tror jag dock. I vilket fall så började hon spela ett spel som heter Cube Crash. Det tyckte hon var roligt tills jag satte mig i två minuter och slog hennes rekord. Nu sitter hon och spelar Bricks Breaking. Där hade hon också rekordet. Tills jag tog det ifrån henne vill säga.


Kanske är det så att hon börjar bli gammal och inte förstår det här med datorspel? Kanske är det bara så att jag är för bra? Vem vet, men mitt rekord kommer inte slås.

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hör upp här nu; du satt inte alls i två minuter för att slå mitt rekord, och vänta du, jag ska nog slå ditt rekord och det med råge......

2009-07-24 @ 12:46:27
Postat av: Sälen

Skapa ny kategori snart? Jonas och Jonas mammas facebookspelande?

2009-07-24 @ 13:07:25
Postat av: ottilia

Ditt rekord är redan slaget, om du inte har över 255 000 vill säga..

2009-07-25 @ 18:09:58
URL: http://ssignatursvart.blogg.se/
Postat av: ottilia

Ditt rekord är redan slaget, om du inte har över 255 000 vill säga..

2009-07-25 @ 18:10:04
URL: http://ssignatursvart.blogg.se/
Postat av: Jonas

Tack för den kommentaren... Nu sitter jag klistrad framför Bricks Breaking igen. Tack tack.

2009-07-27 @ 11:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0