Skjut mig

Jag ligger som en halvdöd säl i sängen och fryser. Inga shell-bullar så långt ögat når och alla andra i familjen är också sjuka eller har varit så ingen jävel tycker synd om mig. Det är ju det som är den enda fördelen med sjukdom.

Förövrigt, är det det någon som vill komma och vakta en mycket snäll och beskedlig hund? Han är så skötsam som få.

Två positiva saker har dock hänt under dagen. Hv71 vann och jag hade satt en ansenlig summa på dem, liksom Sverige och Tedenby som är så sinnessjuk att man bara vill krama om honom.

Godnatt.
 
/ Jonas 


Kommentarer
Postat av: Stefan

Varför skrivs det så lite om Citys framfart i England på den här bloggen?

2009-01-04 @ 14:41:18
Postat av: Stefan

Varför skrivs det så lite om Citys framfart i England på den här bloggen?

2009-01-04 @ 14:41:59
Postat av: Hjalmar

Jaa, varför skrivs det inte mer om City? Hade inte de match i helgen Dansken? Hade de inte det?

2009-01-04 @ 15:09:08
URL: http://www.hjalmar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0