Sjukdomsprogress

Idag vaknade jag upp och trodde på allvar att jag var frisk. For upp ur sängen och tänkte, nu jävlar ska jag ha en effektiv dag och ta tag i diverse o-roliga saker. Men att må bra i sängen och må bra stående och titta ut över förödelsen som sjukdomen lämnat efter sig var tydligen inte samma sak.

Läste Sälens senaste inlägg för en stund sedan och slås som så många gånger förr av hur lite folk som inte känner oss privat måste förstå av vad vi skriver. I förra inlägget har vi ett klart exempel på detta. När det vankas pizza så finns det i Jönköping två alternativ. Långkebbe eller vanlig kebbe. Kebab that is. Långkebben är, som framkommer av namnet, lång. Långa möra strimmlor av kebabkött. Favorit helt klart eftersom det bara är 10% av pizzeriorna som har sådana (uppskattningsvis).

Bloggen kommer troligtvis också i fortsättningen innehålla oförståeliga smeknamn och påhittade ord eftersom Sälen är för jävla dum och egocentrisk för att kunna anpassa sitt skriftspråk till den stora massan.  Är det något ni inte förstår så fråga.

Gav Sälens inlägg ingenting så hoppas jag ni fick ut ännu mindre av detta svammel. Mer genomtänkta inlägg lovas när mitt huvud slutat vara en rekonstruktionsvideo av en grov och sexualsadistisk misshandel.

/ Jonas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0