Sälen snokar runt

En nyfiken Säl har snokat runt lite för att ta reda på vem som satte eld på huset vi alla kallar (brukade kalla är nog mer rätt) Barnarps stolthet.

Snappade upp följade samtal hemma hos the edlunds:

Thomas(pappan i hushållet): Haha, det brinner i skronisses hus!
Richie-o(seriefiguren i hushållet): Va? (Släpper nun-chuksen)
Thomas: Mmm helt övertänt
Richie-o: Det var väl på tiden (övar samtidigt på dropkicks)
Thomas: Men det bästa var att på barnarpsmötet som jag var på tidigare pratades det om förbättringar man kunde göra i barnarp.
Richie-o: Jaha... (skuggboxar lite)
Thomas: Ja och jag sa att kan inte nån jävel tända eld på skrotnisses hus så man slipper se det gamla rucklet.
Richie-o: Hahaha, så sen gick du bort och tända eld på skiten då? (övar på sin berömda dödningsteknik som hans serie ska byggas på)
Thomas: Aa, hehe. Eller nej menar jag. Vad blir det för mat?
Richie-o: Pannkakor med Jordgubbssylt!! (mkt uppspelt)

RIchie-o. Med rätt att döda

Aja själva kontentan är sann. Thomas föreslog verkligen att huset skulle brinna så man slapp skamfläcken. Några timmar senare stog det alltså i lågor. Coincidence? I think not!

// Sälen

Kommentarer
Postat av: nygge

richiee ooo richiee oooo

2009-01-18 @ 22:23:01
URL: http://nyggelito.bloggagratis.se
Postat av: Richie-O

haha, samtalet var väll inte riktigt så, men nära på i alla fall.

2009-01-18 @ 23:57:11
Postat av: Tommy

jag tror det är Thomas, har alltid sett att det finns något kriminelt i honom.. sen är han skyldig mig 400kr med....

2009-01-19 @ 00:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0