Good old days...

Uppesittarkväll med familjen. Kommer ihåg när det var OS och man var runt 10 år. Fick lov att sitta uppe och kolla hockey. Äta glass blandat i apelsinläsk. Då fanns inga bekymmer.

Nu hoppas vi bara att Sverige kan jobba sig in i matchen och komma ifatt. Trots att domarna är mutade slaver som verkar ta den i prutten av stora stygga Kanada.

Jaja, slog i alla fall vad med min kära mor. Min mor är en av världens mest nyfikna människor (läs står i fönstret och spionerar på grannarna-nyfiken). Jag kom upp i vardagsrummet och tittade undrande ut genom fönstret:

Jonas: Undrar hur många grannar som är uppe och kollar?
Mor (Med lysande ögon): Ska jag ut en sväng med Joppe?
Jonas: Gör du det så ska jag fan skriva om det i bloggen.

Mor beger sig således ut i natten ungefär halv tre och kommer med följande lägesrapport för er intresserade, följande verkar titta:

Connys brorson
Suvanen
Johan
Ling
Alvarssons gamla hus
Okänd uppe vid vägen
Halva kärrängsgatan

Min mor borde spärras in. Jag blir lite rädd. Och kommentarer från mor undanbedes. Du skrämmer bort folk från bloggen säger Sälen.

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Sälen

ruggigt trist slut på jvm.. fyfan

2009-01-06 @ 05:08:54
Postat av: Stefan

Hata hata kanada. Dem har fan lika lite skam i kroppen som dopade idrottare och skiter i vilket sätt dem vinner på bara dem vinner.

2009-01-06 @ 14:10:16
Postat av: tosse

Lite för lite hat i eran blogg..Mot domarna då menar jag..

2009-01-06 @ 16:20:19
URL: http://www.toss.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0