Badaa!! Friheten lyser Sälen på labbarna (nej inte bada Jonas, mera tadaaa fast på Lill-Lo:s vis)

Såhär är det alltså, Sälen befinner sig i delirium, för att citera Lena.

Han är nämligen en ensam Säl i cirkus 60 timmar, kanske lite mer. Vad ska han då hitta på? Oändligheterna är... ee möjliga!

Nu ska jag sova några timmar till för att sedan få höra och se Jonas nya tattoo. Den tycker Sälen är rasande cool, återstår att se om ni håller med när jag publicerar bilden på Jonas valkiga revben med nån slags mystiskt text på. Från minnet tror jag texten löd ungefär:

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul.



Äntligen kan jag lata mig och umgås med min egen förträfflighet.
Äntligen?

// Sälen som undrar varför alla inlägg kommer klumpbis, MASSA INLÄGG NERÅT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0