Inte fan orkar ni ta er igenom detta?

mammoo säger:

hallå eller

mammoo säger:

har inte jonas någon msn


 Jonas | har lagts till i konversationen.


Sälen | säger:

han hade inte råd att skriva fler sms

Jonas | säger:

hehe

Sälen | säger:

mooo

mammoo säger:

hehe

Sälen | säger:

hehe, fan vilken tur du haft eller?

mammoo säger:

vad är det för jävla förkortningar ni använder er av? Här hade vi skickat varsitt meddelande på telefonen som löd: To(från Jonas) och mte (från Sälen)

Jonas | säger:

förkortningar?

mammoo säger:

tur??? Ok, men skickliga spelare ska ha det

mammoo säger:

eller?

Jonas | säger:

sant

Sälen | säger:

den ekvationen går inte ihop? jag har aldrig tur?

mammoo säger:

A 5 i olika färger

mammoo säger:

några råd

mammoo säger:

skit i det då

Sälen |  säger:

värt att börja chansa lite nu

mammoo säger:

har inte fått tillräckligt bra kort att chansa på än, kicker är alltid såp förbannat låg

mammoo säger:

hade A2 i olika färger

Sälen | säger:

måste sno blinds liksom

mammoo säger:

4 K nu

mammoo säger:

9 J i ruter
mammoo säger:

nu går jag all in

Sälen |  säger:

mmm

Sälen |  säger:

tycker jag

mammoo säger:

6 J

mammoo säger:

jävla skit

Sälen |  säger:

ej värt

mammoo säger:

2 6

mammoo säger:

3 2

mammoo säger:

hahaha vilka skit alltså
mammoo säger:

2 8

mammoo säger:

bra kort

mammoo säger:

hahaha

Sälen |  säger:

snart kommer dem fina

mammoo säger:

6 K

Sälen | säger:

all in

Sälen | säger:

fooold

mammoo säger:

fan

Sälen |  säger:

haha

Sälen | säger:

sjukt

mammoo säger:

jag hade haft stege

mammoo säger:

JK

Sälen | säger:

ooo

Sälen | säger:

jobba in den

Sälen |  säger:

har han AT kanske

Sälen |  säger:

såjaaa

Jonas | säger:

härligt

mammoo säger:

YEEEEEEEEEEEEEEEEEAS

Jonas | säger:

go flopp

Sälen | säger:

nice flopp

mammoo säger:

HAHAHA

mammoo säger:

back in business

Sälen |  säger:

dåå är du inne på dressman

Sälen | säger:

affär?

mammoo säger:

va?

Jonas | säger:

läs inte vad han skriver

Jonas | säger:

han är efterbliven

mammoo säger:

hehe

mammoo säger:

retarded

Jonas | säger:

det är bara pokertipsen som är värda att lyssna på

mammoo säger:

AA

mammoo säger:

nu

mammoo säger:

ska jag syna

Jonas | säger:

ooohhh

Jonas | säger:

NääääääääääääääeeeeeÄÄÄÄÄeeee

mammoo säger:

SANSLÖST sjukt

Jonas | säger:

fy fan

mammoo säger:

33

Sälen | se säger:

fyfan

mammoo säger:

otroligt

Jonas | säger:

mm, gg

Jonas | säger:

surt

mammoo säger:

KUKKKKKEENNNNNNNNNNNN

mammoo säger:

Ja ja, inget att hänga upp sig på.

mammoo säger:

nu tror jag fan att jag tar och lägger mig

Sälen | säger:

mm förstår ag

mammoo säger:

jag kan bara inte fatta sicken jävla tur aset hade

Sälen | säger:

ne fyfan asså, den är sinnes

Sälen | säger:

hälsa din fru godnatt

mammoo säger:

hon sover redan, när jag inte fick till det satte jag mig här

Jonas | säger:

hehe

mammoo säger:

Jonas | säger:

det man inte får tar man eller?

Jonas | säger:

aldrig hört talas om överraskningssex?

mammoo säger:

det stämmer, men inte när det är röda veckan

Sälen |  säger:

hahaha

Jonas | säger:

vi vill inte veta


Detta är alltså taget under midnattsmötet på svenska spel. Länge legat som utkast, men som nu Sälen publicerar med random fetstilning för att skänka er hardworking-skattebetalare lite ledigtid från jobbet. För så funkar det på jobb va? Man tar pauser för att läsa bloggar?

// Sälen


Kommentarer
Postat av: Sälen

Det var mycket roligare att uppleva det live, man måste kanske ha varit där

2009-02-25 @ 02:25:21
Postat av: Martin M

Vad är det för jävla skit du publicerar????

Nu får du jävla blanda saft på söndag ochi tre månader framöver

2009-03-06 @ 11:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0