Glasögon, inte för vem som helst...

Ett inlägg för er som vill ha något att läsa på söndagsmorgonen (egentligen enbart för att få den groteska bilden på mig i förra inlägget att hamna lite längre ner).

----------------------------------------------------------------

Sagt av en vän för några veckor sedan helt apropå ingenting:

Vännen: Jag hatar fan negers med glasögon!

Resten av folket i rummet: Vaaa?!

Vännen: Ja, alltså i porrfilmer!

Så kan folk tycka... Tydligen. Och att det bara var i porrfilmer lugnade ju oss avsevärt? Vännen har bett om att få vara anonym. Så blir också fallet även om en namngivning lockar något otroligt.

Nu blir det någon dålig film eller annat liknande skräpkulturellt insupande.

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Sälen

Haha, sick

2009-02-15 @ 12:29:58
Postat av: Anonym

Undrar vem det kan vara som säger sånna sjuka saker?

2009-02-15 @ 14:23:34
Postat av: pinsamt

Hampus Rubin ditt porräckel

2009-02-15 @ 14:47:39
Postat av: pusen

hur kom jag in i detta? otrligt kränkande att mitt namn nämns i detta forum...

2009-02-15 @ 15:14:56
Postat av: Sälen

Det var roligt, men jag antar att personen som sa detta (säg sen vem Jonas) inte menade det han sa

2009-02-15 @ 16:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0