Livet



Såhär på en måndamorgon, när tröttheten hör till, vill jag ge våra kära läsare hopp om att snart kommer helgen igen och allt vad det medför. Pizza, poker, ledighet och sömn. På nåt sätt är det pelarna i Sälens religion. Jag har dock ingen bok av magitricks eller hokus pokus, jag utför mirakel på en vardaglig basis.

Vissa religioner pratar om 4 pelare, Islam har 4 pelare och jag antar att kristendomen har något foundation att stå på. Dock jobbigt med alla grenar av religionen som tolkas fram ur Bibeln av människan. Fast det är å andra sidan bara bra kanske. För antalet genrer som finns inom tillbedjan till högre makter ökar ju chansen någon promilles promille att någon snubblar över den korrekta.

"Av alla miljarder olika sätt som universum skulle ha kunnat komma till på, är det inte omöjligt att någon finner den rätta. Att det skulle vara någon av de teorier som återfinns här på jorden är emmellertid oerhört liten"
Sälen hämtar ur minnet

Hur fan kom jag in på det här? Jag skulle ju bara påminna om att alla måndagar har sin tillhörande helg.

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag vill inte se såna bilder när jag precis ska ta mig till och äta, mina torra mackor känns inte så lockande längre. Fan!

2009-02-16 @ 13:08:40
Postat av: Sälen

Jag fattar att du har tagit kortet Jonas, men fan vad är det för t-shirt jag har på mig? känner inte igen nått jävla 20??

2009-02-16 @ 20:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0