Drömmen är Wagner

Alltså hon var med i drömmen, därmed inte sagt att hon inte är drömsk

Drömmed var som följer(kronologisk ordning är jag osäker på):
Jag gifter mig med Veronica.
Efter att ha känt varann i 1 vecka.
Vi flyttar in i någon stuga bara några meter från hennes föräldras hus, där hela hennes tjocka släkt verkar bo.
Virres Farmor och Farfar är jättegamla, men har sex med någon maskin som finns i 3 delar under matbordet. En aktivitet som dem har hållt på med senaste 2 åren berättar dem glatt. 
Tjocka släkten har några grodor i ett litet bad.
Sälen döper ena grodan till Barad-dûr.
Jämnte grodornas lilla bad finns ett badlandskap där krokodiler och gråvithajar simmar. Varför dem heter gråvithajar vet jag ej men det gör dem uppenbarligen.
I badlandsskapet finns det en rutchkana, och massa övervatten-banor man kan balansera sig fram på.
Jag hittar en sån där saltsnusgodisdosa med pengar och ett kreditkort i.
Virre får utseendet av Hjältinnan i True Blood, hon med gluggen ni vet.

Drömmen slut!

Ledsen Mulltien, men mullade henne inte nån gång vad jag minns.

// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0