Dagens viktigaste fråga

Vad tycker ni, ska man raka benet?


Bakgrund: Ett ledband som inte har läkt men jag vill ändå röra på mig.

Lösning: Tejpa foten/benet som satan.

Problem: Tejp fastnar lätt i kroppsbehåring.

Alternativ 1: Raka benet för att kunna slita bort tejpen efter träning utan stor smärta.

Alternativ 2: Vara en man och tejpa trots hår med resultatet tårfyllda ögon och skrattande lagkamrater efter träningen.

Mycket svårt val. Behöver råd. Återkommer med resultat efter träningen.

Det blev alternativ 2 och jag tränade hela träningen så tejpen var blöt/svettig och ramlade av väldigt smidigt. Dagens lättnad.

/ Jonas


Kommentarer
Postat av: Richie-O

Alternativ två, var en man och bit ihop!

2009-02-15 @ 16:25:19
Postat av: Hjalmar

...eller gör som jag gjorde igår och ha det lenaste benet i stan.

2009-02-15 @ 17:34:40
Postat av: emma b

Det här inlägget var nästan lika roligt som när du såg XXX registreringsskylten, mycket nöje!

2009-02-18 @ 18:50:06
URL: http://emmafb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0