Aaaahh! Bröllop och sånt

Oh! My! God! Kronprinsessan Victoria har förlovat sig.


Min mor anser att detta är en väldigt viktig nyhet. Hon bytte till och med över från Glamour till nyheterna för att se spektaklet. Hade inte en aning om att hon var rojalist. Men skvaller som skvaller kanske, sedan spelar det nog mindre roll vilken kändis det är.

Jag har inga övriga åsikter i frågan förutom att jag troligtvis inte skulle gifta in mig i den familjen även om det var lilla prinsessan som var brud. Eller jo, visst fan skulle man det?

Åter till köttfärssoppa och plugg.



/ Jonas


Kommentarer
Postat av: Stefan

Orka bry sig om att dem skall gifta sig. Varför skall tv4 ta bort mina eftermiddagsprogram för att heeeeeeeela jävla dan ägna sig åt att de här två ska gifta sig? Är det så stort nyhetsvärde i det? Hur ska jag nu undvika att plugga......

2009-02-24 @ 16:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0