Vinterlista

Vintersaker som gjorts:

Snöbollskrig - Check
Skridskoåkning - Check
Sladda med Jettan - Check

Kvar att göra:

Bygga snögubbe
Kissa i snön
Åka pulka

/ Jonas

Sälen segrade f.ö. i Julpokern med gamla Boo:are och allmänt löst folk! Jag passar även på att slänga in en julhälsning, faktiskt identisk med den jag hade förra året.
Julen blir inte bättre sammanfattad än såhär:

Dagens tecken på att Julen är kommen:

Det blir ingen text, kolla istället ut. Just det, ingen snö.

Fyfan asså, här hade jag skrivit en massa sen förstör internet hela texten. Balle

God Jul då för helvete

Jonas nu får du fan skriva nåt juligt under, jag klarar inte av detta!

// Sälen som önskar en God Jul


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju snö.

2009-12-29 @ 22:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0