Tag er i akt

Det finns 2 skäl till att ni läser det här inlägget:

1. Ni har precis gått in på bloggen. Då ska ni inte läsa här, ni ska ner till inlägget med rubriken Tajja loss och arbeta er uppåt, annars förstör ni allting. För att hitta inlägget trycker ni på December 2009 i högerspalten.




--Mycker viktigt, annars börjar Sälen gråta och massbloggningen har varit förgäves--

2. Ni har nu plöjt igenom massbloggningen. Gott Nytt år och god fortsättning

Tomteverkstan will be back! (håller Jonas i ett ägg? Jag kan inte klura ut det)

/// Jonas och Sälen och Fejk-Jonas

Kommentarer
Postat av: en annan tomte

Vi kommer sakna er!

2009-12-30 @ 13:30:27
Postat av: Anonym

i think its a kexchoklad. alltså snusdosa.

2009-12-30 @ 14:48:35
URL: http://herregudrunn.blogg.se/
Postat av: Ramlajh

Va fan? Hjalle kunde uppmärksammats mer i denna mass-bloggning tycker jag.

2009-12-30 @ 16:19:21
Postat av: Jönsson

Jag ska se till så att du uppfyller ett av dina löften iaf Jonas!! :) Ha det så fint på era resor nu och jag tyckte massbloggningen var oerhört trevlig. Lite besviken på ordvitsarna dock...

2009-12-30 @ 19:40:36
Postat av: Mulltien

Höll på o somna men nu har jag läst allt iaf....ha de skoj på era resor boooys...Happe neeeeeeeeew

2009-12-30 @ 23:11:39
URL: http://mulltien.blogg.se/
Postat av: Gurra

Fin läsning! Vet inte om det är för att det är dagen efter nyår men jag hade iaf lite svårt att förstå en del av ordvitsarna. Ha de toppen nu!

2010-01-01 @ 21:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0