Sällan har jag haft bättre skäl att återvända

Idag var jag ut och spatserade gågatorna ner ackompanjerad av min hund, Non-existing-Joppe. Jag hade med min ipod och svängde glatt inombords men med ett ansikte av sten utåt när jag hälsade med en liten lätt nick och ett framkrystat hej på eventuella människor som jag har haft (o)turen att lära känna lite halvt efter 23 år.

Jag har ju inte kunnat blogga så ofta eftersom jag numera har skaffat fejk-flickvän. Låt mig presentera dem 2 bästa bilder jag kunde uppbåda på min tjej, Fejk-Jonna:


Älskar verkligen min baby!

Vi ska iallafall åka till Thailand i Januari, gissa om Fejk-Jonas kommer blogga en hel del den perioden? Enligt Tosse så ska parmassagen vara en höjdare. Allra helst med en random thai man drar in från gatan

Annars är allt bra med mig, jag ska flytta till lägenhet med Fejk-Jonna och förmodligen ska en volvo inhandlas, hund skaffas, jobb sökas och barn göras.
Men nu hinner jag inte blogga mer för nu ska vi gå och lägga oss i soffor på IKEA och bara mysa. Kanske ka vi köpa varsin kok-korv eftersom vi båda gillar mat som egentligen inte finns

/// Fejk-Jonas


Kommentarer
Postat av: Fejk-systern

Varför i herrans namn har du inga vettiga bilder på henne? Och varför snodde du inte bara nåt från fb...

2009-12-11 @ 14:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0