En sorgens dag

Jess, om 2 dagar kommer tomteverkstan läggas ner för i år.

Följande förslag inkom som bloggämnen:

vi vill önska mer ordvitsar!!!!!!11111111111

jag tycker ni kan ha en säl på vift så jag kan vara med o vinna för sist vann jag egentligen men jag tror ni fuskade bort mig!!! ARG!!!!

Blogga om den där mörten du förälskat dig i bibben? Eller om hur man blir av med sömnsvårigheter.

Mer ordvitsar är taget, Säl på vift är i planeringsstadiet, mörten har ju tom bloggat här på verkstan vilket är en ynnest medans sömnsvårigheter får tas upp.. nästa decennium

I övrigt går en tanke till tosse som fick sova en halvtimme inatt innan jobbet, vilket med en annans ord skulle beskrivas som fittigt


Ne nu är det frukost som gäller.

// Sälen


Kommentarer
Postat av: mimmi

:(

2009-12-28 @ 15:27:17
Postat av: Hälleflundran

Tycker ni ska ha fler ordvitsar. En ordvits är aldrig fel. Igår var det svårt att hålla inne på dom när jag jobbade på IKEA och flyttade på varor i med namn som Lack och Galant heheheh

2009-12-30 @ 12:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0