True Bloodar loss

Idag är en fixardag. Ringa samtal, beställa böcker, betala kåravgift, trycka in lite pokerspelande mitt i alltihop, ladda ner serier och fixa med otroligt trevliga och serviceinriktade CSN. 

 Inte mycket att göra i övrigt.

I tristessen som smög sig på försökte jag mig på en Eric Northman-frisyr (True Blood, bra skit, kolla in det) när jag kom ut ur duschen. Det lyckades sådär, men inte sämre än att jag spatserade runt kvarteret med hunden och tyckte att jag var otroligt vampyrig. Charaden krossades dock när jag telefonerade lite med Sälen för att höra om han kommit in på min kurs (läs inlägget nedan).

Jonas: Bla bla, jag är en vampyr idag och bla bla bla
Sälen: Du är alltså ute och går i solen?
Jonas: Meeen...

Där tog mitt roliga slut. Resten av promenaden var jag fan ingen vampyr.

/ Jonas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0