Tomteverkstan goes fjortis-lista med en twist

Listor verkar vara det man ska göra nuförtiden. Men! Observera! man ska absolut inte gilla att göra dem. Man ska helst skriva att man är sååå uttråkad och gör dem för att man inte har något bättre för sig. Här kommer en egenkomponerad (?) lista där Jonas har svarat vad han tror om Sälen och tvärtom.

Vi ville alltså inte, vi gjorde av uttråkning:

THREE NAMES Sälen GO BY:
1. Sälen
2. Bibbe
3. Tomte

THREE SCREEN NAMES Sälen HAVE HAD:
1. Saelenn (Svenska Spel)
2. Saelen (Pokerstars)
3. Rude_seal (Unibet)

THREE THINGS Sälen ARE WEARING RIGHT NOW:
1. En sönderfrätt Gothia Cup T-shirt
2. Bruna mysbyxor som en gång i tiden varit svarta
3. En turkmössa

THREE OF Sälens FAVORITE BANDS OR MUSICAL ARTISTS: 
1. Red Hot Chili Peppers
2. Gyllene Tider (Favoriten är nånting "tuff tuff, lokomotiv")
3. Lars Winnerbäck

THREE CAREERS Sälen CONSIDERS:
1. Affärsjurist
2. Sälskötare
3. Hemma-son

THREE PLACES Sälen WANT TO GO ON VACATION: 
1. Kronhedsvägen
2. Öland
3. Las Vegas

THREE WAYS Sälen IS STEREOTYPICALLY A BOY: 
1. Han har enligt rykten en penis
2. Han har skägg
3. Han är farbror

THREE WAYS Sälen IS STEREOTYPICALLY A CHICK: 
1. Tittar på The Hills
2. Målar naglarna på fyllan
3. Lagar mat (om nu isterband räknas)

THREE CELEB CRUSHES: 
1. Den fula i The Hills som är skelögd och har konstiga tänder
2. Liv Tyler
3. Björn Hellberg

THREE THINGS THAT SCARE Sälen: 
1. Seriositet
2. Jobb
3. Röror

THREE PHYSICAL THINGS ABOUT THE OPPOSITE SEX THAT APPEAL TO Sälen: 
1. Maffiga bröst
2. Mörkhårigt
3. Fräknar

THREE OF Sälens FAVORITE HOBBIES: 
1. Sitta i soffan
2. Ligga i soffan
3. Sparka boll

------------------------------------------------------------------

THREE NAMES JONAS GO BY:
Valken
Dansken
Sälens kompis


THREE SCREEN NAMES JONAS HAVE HAD:
mithrandir (svenska spel)
mithrandir86 (pokerstars)
mithandir (unibet, tydligen en felskrivning som har stått att läsa om på verkstan tidigare)


THREE THINGS JONAS ARE WEARING RIGHT NOW:
Nån slags gay t-shirt med ränder
En cool och en o-cool tatuering
Ett "Kors där Jesus dog för våra synder"


THREE OF JONAS FAVORITE BANDS OR MUSICAL ARTISTS:
Lasse "nödrim" Winnerbäck

Raymond and Maria
Nån kåbojsarballad han tjatar om hela tiden


THREE CAREERS JONAS ARE CONSIDERING:
Pokerspelare
Marknadsnåntingjobb
Hockeyproffs (han var center i 1a-kedjan när han var liten, allt enligt egen utsaga)


THREE PLACES JONAS WANT TO GO ON VACATION:
Till Mexico-korren.. I Mexico
Las Vegas
Danmark


THREE WAYS JONAS ARE STEREOTYPICALLY A BOY:
Han spelar fotboll
Han har flickvän
Han kissar stående..?


THREE WAYS JONAS ARE STEREOTYPICALLY A CHICK:
Han kastar som en chick
Han ringer tjejsamtal
Han hånglar med killar när han är full


THREE CELEB CRUSHES:
Killen i Prison Break
Killen i One Tree Hill
Liv Tyler


THREE THINGS THAT SCARES JONAS:
Tosses hår (vilket som helst)
Jobb
Ett tomt kylskåp


THREE PHYSICAL THINGS ABOUT THE OPPOSITE SEX THAT APPEALS TO JONAS:
Långa fingrar
Vackerhet i ansikthet
Maffiga bröst (jag vet att du har anat dem under tröjor och jackor, och gillat det)


THREE OF JONAS FAVORITE HOBBIES:

Skjutsa runt på folk
Vara elak och o-sanningsenlig i sin "lista" om Sälen
Äta på bakfyllan

/// Jonas & Sälen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har för mig att Jonas var vattenpojke och ibland fick hoppa in i 4e-kedjan när någon var skadad eller när tränaren var full!?

2009-08-03 @ 12:53:17
Postat av: Jonas

Jag var för helvete back i andrakedjan! Ingenting annat har yppats från mina läppar.

2009-08-03 @ 13:40:14
Postat av: Tommöö

säkert jonas, jag vet inte hur många gånger jag har hört "Jag var lätt den bästa spelaren i mitt lag, det kvittade vad jag gjorde om jag var back eller målvakt så jävla bra var jag. min tränare sa att jag kunde bli Nhl proffs, men jag ville bli som han gubben i sagan om ringen istället."

2009-08-03 @ 16:29:48
Postat av: emma b

Vackerhet i ansikthet. Hahahaha

2009-08-03 @ 16:44:04
URL: http://emmafb.blogg.se/
Postat av: Mia

Tomteverkstan goes rip-off på mycket bättre och mer framgångsrik blogg vore mer passande som rubrik?

2009-08-04 @ 00:07:39
Postat av: Jonas

Vad är ditt mått på framgång?

2009-08-04 @ 00:13:54
Postat av: Mia

eller kanske tomteverkstan goes rip-off på en mycket bättre och mer framgångsrik blogg i brist fantasi?

2009-08-04 @ 00:43:57
Postat av: Mia

Fan va blogg.se är seg på att publicera kommentarer. Jadu Jonas, det kan du ta att fundera på...

2009-08-04 @ 01:39:00
Postat av: Gurra

Borde inte Veronika Wagner vara med på sälens celeb-lista jonas?

2009-08-04 @ 13:24:54
Postat av: Jonas

Jag tar på mig det uppenbara misstaget. Naturligtvis borde Miss Wagner vara med efter all denna stalkning som pågått....

2009-08-04 @ 13:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0