En Säl på vift, 10 poäng

Aaah, visst har ni väntat på att bli av med mig. Jag är återigen ute på vift!

Märk väl att En Säl på vift tar slut på söndagnatten så det blir inte särskilt gott om tid. Ett par inloggningar om dagen är att rekommendera om man säger så.. Denna gång gör vi dock ledtråden lite lättare på 10 poäng:

Vi beger oss söderut (efter att ha startat i treriksröset). Vi anländer till vår stad och uttrycker "Nej vad fint"

// Sälen som säger "tänk efter nu.. den är inte omöjlig"


Kommentarer
Postat av: Jönsson

Slår till med en tidig gissning!

Nice är staden du är i! Kanske lite för enkelt egentligen men man vet ju inte riktigt hur det står till i din hjärna...



Jävla störande att namnet försvinner när man skrivit! Fattar nada...

2009-08-28 @ 18:47:11
Postat av: Tova

Din pappa tyckte att jag skulle spana in din blogg , så here we go!



Jag tippar självfallet på Das Umeå. (:

2009-08-28 @ 20:15:05
Postat av: Berra

En första gissning är Italien och staden du besöker är Sorento ...

2009-08-28 @ 22:26:48
Postat av: Berra

Fusk?

2009-08-28 @ 22:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0