Sälens moment 22

Alltså, dagen idag tillsammans med morgondagen är inga roliga dagar

Varför? Jo, för 15 april är sista dagen att söka högskoleutbildningar till hösten. Förra året blev det alltså affärsjurist som drog längsta strået, ska bli spännande att se vad som lottas fram detta året. Förhoppningsvis blir jag raketforskare med tanke på mitt högskoleprov-resultat som blev 1.9 i år

Kom med lite förslag nu kära läsare, vad ska Sälen jobba med i framtiden?

Nu ska det duschas bort allt danskhet som mot förmodan lever kvar på kroppen, sen är det lost och heroes som gäller innan diskmaskinen ska plockas ur. A busy day helt enkelt. Och då har jag inte nämnt träningen som kommer sen på kvälla, inte heller har jag tagit upp att Chelsea idag alltså avancerar till semifinal i champions league genom att slå ut våran korres favvo-lag "Liverpool".. haha, pool..

Är det f.ö. värt att köpa en hd-box jämfört med en vanlig box? Ni som har känt på skillnaden, är det värt 2k extra?

// Sälen


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur vet du redan nu vad du fick på HP? Eller menar du att du skrev av dina svar, kollade mot facit och jämförde ditt antal rätt med en gammal normeringstabell? ELler var det ett skämt...?

2009-04-14 @ 14:31:52
Postat av: Anonym

Bli pizzabagare så slipper du plugga! Tony kan säkert ordna nåt!

2009-04-14 @ 22:01:38
Postat av: Mulltien

Bara 1.9 då jaa...Mulltien fick full pott 2.0

2009-04-15 @ 12:19:45
URL: http://mulltien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0