Sälen och Tosse slår vad

Sälen, Nygge och Tosse har kollat barca-chell hos Tosse.

Var var Messi?

Iallafall spelar vi alla poker, och tosse plockar upp QQ i cashgamet. En annan går all in före floppen med 700 spänn. Följande konversation utspelar sig

Tosse: Näääee, jag kan ju inte syna
Sälen: Njaa, han har ju AK
Tosse: Jag vill ju inte ens att han ska ha det.. Han har ju säkert AA eller KK
Sälen: Syna, synar du och vinner får jag 2 hunk. Och synar du och torskar så får du 1 hunk
Tosse synar direkt
Sälen: Q! Q!

flopp: Qxx

Bubban får snabbt sina pengar, den andre killen hade AA.. Bra deal ansåg Sälen

// Sälen


Kommentarer
Postat av: Jonas

Haha... och Tosse säger att jag tar konstiga vad! Det här var ju braaa

2009-04-28 @ 23:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0