Nya nerladdningslagen eller vad fan den heter

Gårdagen till äran firade jag med att ladda ner High Chaparall.

Vad ska jag skylla på när jag åker fast?

-Jaha, det var olagligt? Jag lovar att inte åka fast igen

-Asså, dagsböter och kanske fängelse? Fånga mig om ni kan! (fungerar väl bäst om man löper iväg samtidigt)

-Jag blev tvingad att ladda ner av en stark person som höll en pistol mot huvudet på mig samtidigt som jag skickade sms till Jonas om att hjälpa mig eftersom jag verkligen inte ville ladda ner olovliga saker men smsen gick inte fram och det hela resulterade i brott mot lagstiftningen

-Tji får ni! Lagen gäller människor, inte Sälar

-Oops, klantigt av mig att lämna plånboken framme. Hoppar ingen tar ett par hundralappar...

-Jag ska ladda ner din mamma

-Läs mina inlägg på tomteverkstan, uppenbarligen är jag efterbliven och straffomyndig

// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0